Mushviq Akperov Posted February 18, 2019 Posted February 18, 2019 Merhaba. İnvertor MİCNO serisi 37 kv AO1den amper AO2den TORG için 0-10v çıkışı almak istiyorum. P5-07 i 2 yapdım normal çıkış var AO2 için P5-08i 3 yapıram direk 10 volt çikiş veriyor Yardımçı olsanız sevinirim.Teşekkürler Quote
Samet KEBELİ Posted February 19, 2019 Posted February 19, 2019 İyi günler, Belirttiğiniz konu hakkında yapmış olduğunuz ayarlar doğru olup, yapmış olduğumuz testlerde de çıkışlarda herhangi bir sorun görülmemiştir. Yapmış olduğunuz ayarları gözden geçirmenizi ve daha doğu yol alabilmek için Hız Kontrol Cihazınızın menü parametrelerini fabrika ayarlarına geri getirdikten sonra yeniden ilgili parametreleri ayarlayıp test yapmanızı rica ederiz. İyi çalışmalar. Quote