byrmkce Posted April 12, 2021 Posted April 12, 2021 gain 00022 serisi inverterım var 4 adet asenkron motoru aynı sürücü ile kontrol ediyorum AUTOTUNE yaparak motorların değerlerini ayarlıyorum fakat E-10 hatası alıyorum motoru teke düşürdüğümde ise E-13 hatası alıyorum nasıl yol izleyebilirim Quote
Ali ÖZKAYA Posted April 13, 2021 Posted April 13, 2021 İyi günler, Çoklu motor uygulamalarında bağlanacak motorlar birbiri ile aynı güçlerde olmalıdır ve her motor ile sürücü arasına kapasitesine uygun termik, motor koruma vs bağlanmalıdır. Bu tarz uygulamalarda V/F kontrol modu seçilir ve auto tunning yapılmaz çünkü bağladığınız motorlar sürücü için standart bir motor değildir. Motorların plakalarında yazan akım değerleri toplanıp o değerden fazla akım verebilen bir sürücü tercih edilmelidir misal 4 adet 0,55kw motor için 2.2kw sürücü uygun olmayabilir. E10 aşırı yük E13 de çıkış faz hatasıdır. Öncelikle cihazı fabrika ayarlarına alıp sağlamlığından emin olduğunuz bir motor bağlayıp motor parametrelerini cihaza girerek cihazın sağlamlık testini yapabilirsiniz olumlu bir sonuç alıyorsanız yukarıda anlattığım adımları gerçekleştirerek uygulamanızı devreye alabilirsiniz. İyi çalışmalar. 2 Quote