Sabir Posted December 18, 2021 Posted December 18, 2021 Merhabalar.bir sürücüden analog cıkış ile.diger sürücünün Ai1-ne.manuel potansla Aİ2 70% hızı kontrol etmek mumkünmü.yardım eden her kese teşekkürler. Quote
malikenes Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Tam anlayamadım. Bir sürücünün analog çıkışını, diğer sürücünün analog girişine hız komutu olarak girebilirsiniz. Analog giriş ayarları ile bunu oranlayabilirsiniz de. Gayeniz senkron çalışma mı? Quote
Sabir Posted December 19, 2021 Author Posted December 19, 2021 Evet senkron calışma.kablo toplayıcı makinesi,calışıyor ayarlardan yapıyoruz. Kablonun capı degişerse ayarlara koşuyoruz.varmı Aİ2 gibi, dışardan kalibrasyon işleri yapmak.teşekkürler hocam. Quote
malikenes Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Kablo sarma için MICNO ların tork kontrol özelliğini kullanıyorlar. Forumda onunla ilgili bir makale gmrmüştüm. Ona bakabilirsiniz. Quote